LET OP: de horeca en keuken binnen zijn gesloten. Bij ons TO GO punt zijn wel verschillende warme en koude dranken, warme en koude versnaperingen, gebak, chips en snoep ‘TO-GO’ verkrijgbaar. Deze kunt u meenemen naar ons buitenterrein. BELANGRIJK: het nuttigen van eigen meegebrachte etenswaren, snoep en/of dranken is zowel binnen als buiten niet toegestaan.

Het is VERPLICHT vooraf online tickets te kopen via de ticketpagina. Bij een entreeticket hoort een door ons aangewezen zitplaats binnen. Onze klimstructuren, snoezelruimte, buitengebied, de bowling en lasergame zijn wél geopend.

Gevolgen en maatregelen Corona Veel gestelde vragen over acties, vouchers, Social Deal, etc.

Sinds maart zijn alle all inclusive arrangementen komen te vervallen, vanwege de opgelegde maatregelen van het RIVM. Intussen is de situatie veranderd en mogen we, met inachtname van een aantal voorzorgsmaatregelen, onze buffetten weer serveren! Lees in deze blog hoe dat in zijn werk gaat!

Waarom sinds maart geen buffetten?

Om optimaal bij te dragen aan het stoppen van de verspreiding van het corona-virus heeft Hof van Eckberge in maart haar deuren gesloten. Een heftige beslissing, maar op dat moment de beste keuze. Alle reeds gemaakte reservering moesten worden geannuleerd, en het serveren van een buffet bleek geen optie meer, gezien de kans op kruisbesmetting met opschepbestek én de hoeveelheid gasten in ons restaurant. Sinds eind mei zijn onze deuren weer geopend en hebben we allereerst de focus gelegd op de parkbezoeken. We serveren daarbij op milieuvriendelijke, composteerbare disposables en beperken de contactmomenten tussen gasten en medewerkers.

Vanaf wanneer serveren we weer all inclusive buffetten?

Vanaf 30 augustus zijn onze all inclusive buffetten weer te reserveren! Het brunch- en het dinerbuffet worden weer geserveerd zoals u van ons gewend bent, maar met een paar kleine aanpassingen. Reserveren kan snel en eenvoudig via de pagina 'arrangementen'. Let op: we serveren de buffetten bij voldoende aanmeldingen. Hebben we onvoldoende aanmeldingen, dan stellen we je een alternatief voor.

Wat is er anders?

Om aan de richtlijnen van het RIVM te kunnen voldoen én je op een veilige manier de mogelijkheid te bieden om weer gebruik te maken van onze buffetten zijn er een aantal aanpassingen op en rond onze buffetten.

  1. Je volgt een aangegeven routing. Om te zorgen dat je zo min mogelijk andere gasten kruist kun je slechts op één manier de kookstudio in en uit.
  2. Je houdt 1,5 meter afstand van overige gasten. Net als op alle andere plekken dien je ook in onze kookstudio afstand te houden van andere gasten.
  3. Je desinfecteert je handen iedere keer vóórdat je de kookstudio inloopt. Zo voorkomen we kruisbesmetting met het opschepbestek en kan iedereen veilig zijn/haar gerechten opscheppen.
  4. Je neemt per huishouden plaats aan een tafel.
  5. Reserveer (bij voorkeur) minimaal een dag van tevoren, zodat we een goede spreiding van onze capaciteit kunnen realiseren.

Met inachtname van bovenstaande aanpassingen kan iedereen weer genieten van onze uitgebreide buffetten. Soepen, koude gerechten, warme gerechten, desserts, dranken, alles is inbegrepen. We hopen je snel weer te mogen ontvangen!

Blijf op de hoogte!

Wil jij op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen omtrent onze vernieuwingen? Meld je dan hieronder aan voor onze nieuwsbrief en je ziet het diréct als er een nieuwe blog is verschenen!