U vindt hier de vragen die het meest aan ons worden gesteld door onze bezoekers.

Van onze acties ziet u hieronder de informatie over o.a. de inlevertermijn. Staat de locatie van uitgifte niet meer in het overzicht hieronder, dan is de inlevertermijn verstreken.

  • Wanneer gaat Hof van Eckberge weer open?

    Hof van Eckberge opent woensdag 19 mei weer haar deuren. In de periode van 19 mei t/m 6 juni zijn ons belevingspark buiten, de dierentuin, de bowlingbanen, het terras en de toiletgroepen binnen geopend. Alle overige binnenfaciliteiten blijven tot nader order gesloten. Klik hier voor alle informatie omtrent de aanscherping van de maatregelen en de gevolgen voor jouw dagje uit bij Hof van Eckberge.

  • Online ticketverkoop

    Om de bezoekersaantallen te kunnen regelen is het momenteel verplicht om vooraf uw online tickets te kopen via onze ticketpagina. U koopt via onze website een kaartje voor de datum waarop u ons wenst te bezoeken.

    Heeft u online een entreeticket gekocht, maar heeft u op de dag van uw geplande komst last van verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius blijft u dan thuis! Alleen op deze manier kunnen wij bijdragen aan de bestrijding van het Corona virus.

  • Welke corona-maatregelen hanteert Hof van Eckberge

    Klik hier voor de RIVM-maatregelen die Hof van Eckberge hanteert.

  • Mogen kinderen t/m 16 jaar zonder begeleiding naar binnen?

    Kinderen t/m 16 jaar dienen altijd onder begeleiding van een volwassene (21 jaar of ouder) te zijn tijdens het gehele verblijf.

  • Mag ik mijn hond mee naar binnen nemen?

    Bij Hof van Eckberge zijn zowel binnen als in het buitenterrein alleen erkende hulphonden toegestaan. Hof van Eckberge heeft wél 3 hondenkennels gratis beschikbaar. Het is verstandig om deze te reserveren, zodat ze niet allemaal bezet zijn als je bij ons arriveert. Je kunt hiervoor een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin je naam, datum en tijd waarop je de kennel wilt reserveren. De kennels zijn ca. 1 x 1,5 meter en voorzien van een waterbak voor de hond. Je krijgt zelf een sleutel mee waarmee je tijdens het verblijf bij de kennel kunt komen en bij de hond kunt.

  • Is het verplicht om vooraf online (combi-)tickets te kopen?

    Om de bezoekersaantallen te kunnen reguleren is het momenteel verplicht om vooraf online tickets te kopen via onze ticketpagina. Je koopt via onze website een kaartje voor de datum waarop je ons wenst te bezoeken. Het is niet mogelijk om ons zonder een reservering te bezoeken.

  • Kan ik ook telefonisch of per mail reserveren voor (combi-)tickets?

    Het is helaas niet mogelijk om voor (combi-)tickets telefonisch of per mail te reserveren. Dit kan uitsluitend via onze website bij hofvaneckberge.nl/tickets.

  • Mag ik eigen eten/drinken meenemen en nuttigen in het park (binnen en/of buiten)?

    Nee, het is niet toegestaan eigen eten en drinken mee te nemen in ons belevingspark. Dit omdat wij zélf alles verkopen in ons park.

  • Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek, is dat gevonden?

    Je kunt hierover een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wij komen daar dan bij je op terug. Hof van Eckberge is niet aansprakelijk voor verlies van, schade aan of diefstal van persoonlijke eigendommen.

  • Moet ik bij Hof van Eckberge betalen om te parkeren?

    Het parkeren is bij Hof van Eckberge altijd gratis. We hebben vooraan bij de entree ook 2 parkeerplaatsen voor minder validen. Hof van Eckberge heeft (nog) geen elektrische oplaadpunten voor auto's.

  • Ik heb een jaarabonnement

    In verband met onze sluiting zijn de jaarabonnementen tijdelijk niet bruikbaar geweest. Om onze jaarabonnementhouders hierin tegemoet te komen hebben wij besloten om de einddatum van alle jaarabonnementen te verlengen. Onze jaarabonnement houders hebben hier een persoonlijke e-mail over ontvangen met daarin de nieuwe einddatum. Geen e-mail ontvangen? Stuur dan even een e-mail met je gegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  • Ik heb een clubkaart van FC Twente

    De 1 + 1 actie van FC Twente is vanwege de nieuwe beperkende Corona maatregelen tot nader order NIET GELDIG. Zodra de actie weer geldig is zullen wij dit communiceren via deze pagina.

  • Ik heb een voucher van Social deal

    De inleverperiode van Social Deal Vouchers is in verband met Corona verlengd geweest van 3 juni t/m 30 september 2020 (dus 3 maanden langer). Na 30 september is het niet meer mogelijk om de vouchers te verzilveren omdat de actie is afgelopen. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met de helpdesk van Social Deal op 088-2050505. Het heeft geen zin om hierover contact met Hof van Eckberge op te nemen, wij kunnen u hierin niet verder helpen.

  • Ik heb een voucher van Hof van Eckberge zelf

    De vouchers die door Hof van Eckberge zelf zijn uitgegeven zijn op dit moment niet geldig. Dit in verband met het beperkte aantal gasten welke wij mogen ontvangen naar aanleiding van de maatregelen per 19 mei .Zodra de vouchers weer inwisselbaar zijn zullen wij dit hier vermelden. Het gaat om de vrijkaartjes voor 1 persoon, de terugkombonnen van de schoolreisjes en de vouchers van het Hof van Eckberge Rad.

  • Ik heb een voucher van Veltins/Terborgse Wijncentrale

    De vouchers van Veltins/Terborgse Wijcentrale zijn op dit moment niet geldig. Dit in verband met het beperkte aantal gasten welke wij mogen ontvangen naar aanleiding van de maatregelen per 19 mei. Zodra de vouchers weer inwisselbaar zijn zullen wij dit hier vermelden.

  • 1