Je vindt hier de vragen die het meest aan ons worden gesteld door onze bezoekers.

Van onze acties zie je hieronder de informatie over o.a. de inlevertermijn. Staat de locatie van uitgifte niet meer in het overzicht hieronder, dan is de inlevertermijn verstreken.

  • Gelden er nog corona-beperkingen bij Hof van Eckberge?

    Sinds 25 februari is het overgrote deel van de maatregelen vervallen. Klik hier Voor meer informatie.

  • Online ticketverkoop

    Om zeker te zijn van toegang raden we je aan om vooraf online tickets te kopen. Gasten met vooraf gekochte tickets hebben voorrang op gasten zonder tickets. Vanaf 17 februari is het ook weer mogelijk om tickets te kopen aan de kassa.

    Tickets zijn verkrijgbaar in onze ticketwebshop

    .

    Heb je online een entreeticket gekocht, maar heb je op de dag van de geplande komst last van verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius, blijf dan thuis! Alleen op deze manier kunnen wij bijdragen aan de bestrijding van het Corona virus.

  • Welke corona-maatregelen hanteert Hof van Eckberge

    Klik hier voor de RIVM-maatregelen die Hof van Eckberge hanteert.

  • Mogen kinderen t/m 16 jaar zonder begeleiding naar binnen?

    Kinderen t/m 16 jaar dienen altijd onder begeleiding van een volwassene (21 jaar of ouder) te zijn tijdens het gehele verblijf.

  • Mag ik mijn hond mee naar binnen nemen?

    Bij Hof van Eckberge zijn zowel binnen als in het buitenterrein alleen erkende hulphonden toegestaan. Hof van Eckberge heeft wél 3 hondenkennels gratis beschikbaar. Het is verstandig om deze te reserveren, zodat ze niet allemaal bezet zijn als je bij ons arriveert. Je kunt hiervoor een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin je naam, datum en tijd waarop je de kennel wilt reserveren. De kennels zijn ca. 1 x 1,5 meter en voorzien van een waterbak voor de hond. Je krijgt zelf een sleutel mee waarmee je tijdens het verblijf bij de kennel kunt komen en bij de hond kunt.

  • Is het verplicht om vooraf online (combi-)tickets te kopen?

    Om zeker te zijn van toegang raden we je aan om vooraf online tickets te kopen. Gasten met vooraf gekochte tickets hebben voorrang op gasten zonder tickets. Vanaf 17 februari is het ook weer mogelijk om tickets te kopen aan de kassa.

    Tickets zijn verkrijgbaar in onze ticketwebshop

    .

    Heb je online een entreeticket gekocht, maar heb je op de dag van de geplande komst last van verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius, blijf dan thuis! Alleen op deze manier kunnen wij bijdragen aan de bestrijding van het Corona virus.

  • Kan ik ook telefonisch of per mail reserveren voor (combi-)tickets?

    Het is helaas niet mogelijk om voor (combi-)tickets telefonisch of per mail te reserveren. Dit kan uitsluitend via onze website bij hofvaneckberge.nl/tickets.

  • Mag ik eigen eten/drinken meenemen en nuttigen in het park (binnen en/of buiten)?

    Nee, het is niet toegestaan eigen eten en drinken mee te nemen in ons belevingspark. Dit omdat wij zélf alles verkopen in ons park.

  • Kan ik mijn auto opladen bij Hof van Eckberge?

    Dat kan! Hof van Eckberge heeft 4 laadpalen voor elektrische auto's. Deze hebben een capaciteit van 11kw en de laadpalen zijn geschikt voor een type 2 laadkabel. Er zijn kosten verbonden aan het laden.

  • Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek, is dat gevonden?

    Je kunt hierover een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wij komen daar dan bij je op terug. Hof van Eckberge is niet aansprakelijk voor verlies van, schade aan of diefstal van persoonlijke eigendommen.

  • Moet ik bij Hof van Eckberge betalen om te parkeren?

    Het parkeren is bij Hof van Eckberge altijd gratis. We hebben vooraan bij de entree ook 2 parkeerplaatsen voor minder validen. Hof van Eckberge heeft (nog) geen elektrische oplaadpunten voor auto's.

  • Ik heb een jaarabonnement

    In verband met onze sluiting zijn de jaarabonnementen tijdelijk niet bruikbaar geweest. Om onze jaarabonnementhouders hierin tegemoet te komen hebben wij besloten om de einddatum van alle jaarabonnementen te verlengen. Onze jaarabonnement houders hebben hier een persoonlijke e-mail over ontvangen met daarin de nieuwe einddatum. Geen e-mail ontvangen? Stuur dan even een e-mail met je gegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  • Ik heb een kidsclubkaart van FC Twente

    De 1 + 1 actie van FC Twente werkt als volgt: Diegene met de Kidsclubkaart heeft gratis entree. De ingevulde Kidsclubkaart met foto en de Profpas dienen bij de receptie getoond te worden. LET OP: per FC Twente kidsclublid geldt 1 betalende volwassen bezoeker. Een abonnementhouder geldt niet als betalende bezoeker. Voor de overige gasten kunt u via onze website tickets boeken. U kunt voor zowel de FC Twente Kidsclubkaarthouder als de extra personen een ticket selecteren in de webshop.

    FC Twente clubkaarten zijn - net als andere vrijkaarten - niet geldig op feestdagen.

  • Ik heb een voucher van Hof van Eckberge zelf

    De vouchers die door Hof van Eckberge zelf zijn uitgegeven zijn vanaf 17 oktober weer geldig. Selecteer in de ticketwebshop het ticket 'Ik heb een Voucher/Ich habe ein Voucher' en voer het aantal vrijkaarten in. Voor de overige gasten kunnen losse of combitickets geboekt worden.

  • 1