U vindt hier de vragen die het meest aan ons worden gesteld door onze bezoekers.

Van onze acties ziet u hieronder de informatie over o.a. de inlevertermijn. Staat de locatie van uitgifte niet meer in het overzicht hieronder, dan is de inlevertermijn verstreken.

  • Hoe werken wij ná de aanscherping van de maatregelen omtrent het Coronavirus op 15-10-2020?

    Klik hier voor alle informatie omtrent de aanscherping van de maatregelen en de gevolgen voor jouw dagje uit bij Hof van Eckberge.

  • Online ticketverkoop

    Om de bezoekersaantallen te kunnen regelen is het momenteel verplicht om vooraf uw online tickets te kopen via onze ticketpagina. U koopt via onze website een kaartje voor de datum waarop u ons wenst te bezoeken.

    Heeft u online een entreeticket gekocht, maar heeft u op de dag van uw geplande komst last van verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius blijft u dan thuis! Alleen op deze manier kunnen wij bijdragen aan de bestrijding van het Corona virus.

  • Welke RIVM maatregelen hanteert Hof van Eckberge

    Klik hier voor de RIVM-maatregelen die Hof van Eckberge hanteert.

  • Ik wil graag reserveren voor de Kerst, hoe doe ik dat?

    Hier leest u de informatie m.b.t. onze kerstarrangementen.

  • Mogen kinderen t/m 16 jaar zonder begeleiding naar binnen?

    Kinderen t/m 16 jaar dienen altijd onder begeleiding van een volwassene (21 jaar of ouder) te zijn tijdens het gehele verblijf.

  • Mag ik mijn hond mee naar binnen nemen?

    Bij Hof van Eckberge zijn zowel binnen als in het buitenterrein alleen erkende hulphonden toegestaan. Hof van Eckberge heeft wél 3 hondenkennels gratis beschikbaar. Het is verstandig om deze te reserveren, zodat ze niet allemaal bezet zijn als u bij ons arriveert. U kunt hiervoor een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin uw naam, datum en tijd waarop u de kennel wilt reserveren. De kennels zijn ca. 1 x 1,5 meter en voorzien van een waterbak voor uw hond. U krijgt zelf een sleutel mee waarmee u tijdens uw verblijf bij de kennel kunt komen en bij uw hond kunt.

  • Is het verplicht om vooraf online (combi-)tickets te kopen?

    Om de bezoekersaantallen te kunnen regelen is het momenteel verplicht om vooraf uw online tickets te kopen via onze ticketpagina. U koopt via onze website een kaartje voor de datum waarop u ons wenst te bezoeken. Het is niet mogelijk om ons zonder onze reservering te bezoeken.

  • Kan ik ook telefonisch of per mail reserveren voor (combi-)tickets?

    Het is helaas niet mogelijk om voor (combi-)tickets telefonisch of per mail te reserveren. Dit kan uitsluitend via onze website bij hofvaneckberge.nl/tickets.

  • Mag ik eigen eten/drinken meenemen en nuttigen in het park (binnen en/of buiten)?

    Nee, het is niet toegestaan eigen eten en drinken mee te nemen in ons belevingspark. Dit omdat wij zélf alles verkopen in ons park.

  • Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek, is dat gevonden?

    U kunt hierover een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wij komen daar dan bij u op terug. Hof van Eckberge is niet aansprakelijk voor verlies van, schade aan of diefstal van persoonlijke eigendommen.

  • Moet ik bij Hof van Eckberge betalen om te parkeren?

    Het parkeren is bij Hof van Eckberge altijd gratis. We hebben vooraan bij de entree ook 2 parkeerplaatsen voor minder validen. Hof van Eckberge heeft (nog) geen elektrische oplaadpunten voor auto's.

  • Ik heb een jaarabonnement

    In verband met onze sluiting zijn de jaarabonnementen tijdelijk niet bruikbaar geweest. Om onze jaarkaarthouders hierin tegemoet te komen hebben wij besloten om de einddatum van alle jaarkaarten met 2 maanden te verlengen. Dit houdt concreet in dat de einddatum van het abonnement nu twee maand is na de datum die op het abonnement vermeld staat. Voorbeeld: huidige einddatum 31 mei 2020 wordt 31 juli 2020.

  • Ik heb een clubkaart van FC Twente

    De 1 + 1 actie van FC Twente is vanwege de nieuwe beperkende Corona maatregelen tot nader order NIET GELDIG. Zodra de actie weer geldig is zullen wij dit communiceren via deze pagina.

    Leden van de Kidsclub en de Young Reds van FC Twente kunnen vanaf 2 september a.s. weer gebruik maken van de actie bij Hof van Eckberge. Om gebruik te maken van de 1+1 actie voor Kidsclub en Young Reds leden dient u vooraf uw tickets en de vrijkaartjes te boeken op een specifieke datum via onze ticketpagina. U boekt online uw tickets en selecteert voor de gratis persoon / personen de ticket 'Gratis entree voucher'. Bij binnenkomst scannen wij uw code, u laat zowél de Kidsclubcard of Young Reds card zien in combinatie met de Profpas of Membershipcard. Indien u deze beide niet kunt tonen kunt u géén gebruik maken van de actie en betaalt u alsnog aan de kassa de entreeprijs. Let op: het gratis kaartje is uitsluitend mogelijk in combinatie met een betaalde entree.

  • Ik heb een voucher van Social deal

    De inleverperiode van Social Deal Vouchers is in verband met Corona verlengd geweest van 3 juni t/m 30 september 2020 (dus 3 maanden langer). Na 30 september is het niet meer mogelijk om de vouchers te verzilveren omdat de actie is afgelopen. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met de helpdesk van Social Deal op 088-2050505. Het heeft geen zin om hierover contact met Hof van Eckberge op te nemen, wij kunnen u hierin niet verder helpen.

  • Ik heb een voucher van Hof van Eckberge zelf

    De vouchers die door Hof van Eckberge zelf zijn uitgegeven zijn op dit moment niet geldig. Dit in verband met het beperkte aantal gasten welke wij mogen ontvangen naar aanleiding van de maatregelen per 29 september. Zodra de vouchers weer inwisselbaar zijn zullen wij dit hier vermelden. Het gaat om de vrijkaartjes voor 1 persoon, de terugkombonnen van de schoolreisjes en de vouchers van het Hof van Eckberge Rad.

  • Ik heb een voucher van Veltins/Terborgse Wijncentrale

    De vouchers van Veltins/Terborgse Wijcentrale zijn op dit moment niet geldig. Dit in verband met het beperkte aantal gasten welke wij mogen ontvangen naar aanleiding van de maatregelen per 29 september. Zodra de vouchers weer inwisselbaar zijn zullen wij dit hier vermelden.

  • 1