U vindt hier de vragen die het meest aan ons worden gesteld door onze bezoekers.

Van onze acties ziet u hieronder de informatie over o.a. de inlevertermijn. Staat de locatie van uitgifte niet meer in het overzicht hieronder, dan is de inlevertermijn verstreken.

  • Online ticketverkoop +

    Om de bezoekersaantallen te kunnen reguleren adviseren wij u voorafgaand aan uw bezoek online uw entreeticket kopen. U koopt via onze website een kaartje voor de datum waarop u ons wenst te bezoeken.

    Heeft u online een entreeticket gekocht, maar heeft u op de dag van uw geplande komst last van verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius blijft u dan thuis! Alleen op deze manier kunnen wij bijdragen aan de bestrijding van het Corona virus.

    De tickets zijn geldig voor de entree van het belevingspark (binnen en buiten) én de dierentuin met kinderboerderij. Voor bowlen en lasergamen geldt een toeslag.

  • Welke RIVM maatregelen hanteert Hof van Eckberge +

    Klik hier voor de RIVM-maatregelen die Hof van Eckberge hanteert.

  • Ik wil graag reserveren voor de Kerst, hoe doe ik dat? +

    Hier leest u de informatie m.b.t. onze kerstarrangementen.

  • Mogen kinderen t/m 16 jaar zonder begeleiding naar binnen? +

    Kinderen t/m 16 jaar dienen altijd onder begeleiding van een volwassene (21 jaar of ouder) te zijn tijdens het gehele verblijf.

  • Mag ik mijn hond mee naar binnen nemen? +

    Bij Hof van Eckberge zijn zowel binnen als in het buitenterrein alleen erkende hulphonden toegestaan. Hof van Eckberge heeft wél 3 hondenkennels gratis beschikbaar. Het is verstandig om deze te reserveren, zodat ze niet allemaal bezet zijn als u bij ons arriveert. U kunt hiervoor een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin uw naam, datum en tijd waarop u de kennel wilt reserveren. De kennels zijn ca. 1 x 1,5 meter en voorzien van een waterbak voor uw hond. U krijgt zelf een sleutel mee waarmee u tijdens uw verblijf bij de kennel kunt komen en bij uw hond kunt.

  • Is het verplicht om vooraf online (combi-)tickets te kopen? +

    We adviseren iedereen om vooraf online (combi-)tickets te boeken via hofvaneckberge.nl/tickets. Als wij namelijk ons maximale aantal gasten bereiken op een dag dan kunnen uitsluitend de gasten die vooraf hun online tickets aangekocht hebben nog naar binnen en níet de gasten die bij ons aan de kassa een kaartje willen kopen. Bovendien zijn de online tickets goedkoper dan aan de kassa.

  • Kan ik ook telefonisch of per mail reserveren voor (combi-)tickets? +

    Het is helaas niet mogelijk om voor (combi-)tickets telefonisch of per mail te reserveren. Dit kan uitsluitend via onze website bij hofvaneckberge.nl/tickets.

  • Mag ik eigen eten/drinken meenemen en nuttigen in het park (binnen en/of buiten)? +

    U mag uw eigen eten en drinken niet mee nemen in ons belevingspark. Het is bij ons niet toegestaan om binnen of buiten uw eigen meegebrachte etenswaren of drinken te nuttigen. Dit omdat wij zélf alles verkopen in ons park.

  • Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek, is dat gevonden? +

    U kunt hierover een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wij komen daar dan bij u op terug. Hof van Eckberge is niet aansprakelijk voor verlies van, schade aan of diefstal van persoonlijke eigendommen.

  • Moet ik bij Hof van Eckberge betalen om te parkeren? +

    Het parkeren is bij Hof van Eckberge altijd gratis. We hebben vooraan bij de entree ook 2 parkeerplaatsen voor minder validen. Hof van Eckberge heeft (nog) geen elektrische oplaadpunten voor auto's.

  • Ik heb een jaarabonnement +

    In verband met onze sluiting zijn de jaarabonnementen tijdelijk niet bruikbaar geweest. Om onze jaarkaarthouders hierin tegemoet te komen hebben wij besloten om de einddatum van alle jaarkaarten met 2 maanden te verlengen. Dit houdt concreet in dat de einddatum van het abonnement nu twee maand is na de datum die op het abonnement vermeld staat. Voorbeeld: huidige einddatum 31 mei 2020 wordt 31 juli 2020.

  • Ik heb een clubkaart van FC Twente +

    Leden van de Kidsclub en de Young Reds van FC Twente kunnen vanaf 2 september a.s. weer gebruik maken van de actie bij Hof van Eckberge. Om gebruik te maken van de 1+1 actie voor Kidsclub en Young Reds leden dient u vooraf uw tickets en de vrijkaartjes te boeken op een specifieke datum via onze ticketpagina. U boekt online uw tickets en selecteert voor de gratis persoon / personen de ticket 'Gratis entree voucher'. Bij binnenkomst scannen wij uw code, u laat zowél de Kidsclubcard of Young Reds card zien in combinatie met de Profpas of Membershipcard. Indien u deze beide niet kunt tonen kunt u géén gebruik maken van de actie en betaalt u alsnog aan de kassa de entreeprijs. Let op: het gratis kaartje is uitsluitend mogelijk in combinatie met een betaalde entree.

  • Ik heb een voucher van Social deal +

    De inlevertermijn van onze huidige Social Deal actie is verlengd t/m 30 september 2020. Hieronder leest u de werkwijze over het reserveren van de Social Deal vouchers:

    • De vouchers moet u via de Social Deal kalender in de Social Deal app reserveren, dit kan dus NIET via Hof van Eckberge.
    • De vouchers kunt u reserveren in de periode van 3 juni t/m 30 september.
    • Wij zetten (minimaal) 10 plekken per dag open, gaandeweg komende weken zullen we dit op gaan schroeven a.d.h.v. onze beschikbare capaciteit naast de gewone tickets en andere acties.
    • De voucher biedt géén vaste zitplaats binnen of buiten, u kunt plaats nemen aan tafels / stoelen die op dát moment beschikbaar zijn.
    • U kunt ons op doordeweekse dagen uitsluitend bezoeken in de middag, op de starttijden van de verschillende tijdsvakken die we per dag hebben. In de weekenden en tijdens de zomervakantie kunt u kiezen uit twee aankomsttijden: 10.00 uur of 14.00 uur.
    • Heeft u vragen over de Social Deal vouchers of het reserveren hiervan dan kunt u terecht bij de Helpdesk van Social Deal 088-2050505.
  • Ik heb een voucher van Hof van Eckberge zelf +

    De vouchers die door Hof van Eckberge zelf zijn uitgegeven zijn sinds 6 juli weer geldig. Het gaat hierbij om de vrijkaartjes voor 1 persoon, de terugkombonnen van de schoolreisjes en de vouchers van het Hof van Eckberge Rad. Hiervoor kunt u de optie "gratis entree/Eintritt voucher" selecteren in onze ticketkalender. Let op: u dient deze vouchers bij aankomst te overhandigen. Zónder vouchers geldt alsnog de reguliere entreeprijs. Bewaart u de vouchers dus nog even goed de komende tijd.

  • Ik heb een voucher van Alfred's Grill +

    De gratis entree vouchers van Alfred's Grill zijn niet meer geldig. De inlevermogelijkheid is per 1 september verlopen.

  • Ik heb een voucher van Speeltuinbende +

    De gratis entree vouchers van de Speeltuinbende zijn sinds 6 juli weer te verzilveren/inleveren. Hiervoor kunt u de optie "gratis entree/Eintritt voucher" selecteren in onze ticketkalender. Let op: u dient deze vouchers bij aankomst te overhandigen. Zónder vouchers geldt alsnog de reguliere entreeprijs.

  • Ik heb een voucher van Veltins/Terborgse Wijncentrale +

    De gratis entree vouchers van Veltins/Terborgse Wijncentrale zijn sinds 6 juli weer te verzilveren/inleveren. Hiervoor kunt u de optie "gratis entree/Eintritt voucher" selecteren in onze ticketkalender. Let op: u dient deze vouchers bij aankomst te overhandigen. Zónder vouchers geldt alsnog de reguliere entreeprijs.

  • Ik heb een voucher van Carwash & Co +

    De kaartjes van Carwash & Co zijn niet meer geldig.

  • 1