Veel gestelde vragen

U vindt hier de vragen die het meest aan ons worden gesteld door onze bezoekers.

  • Online ticketverkoop +

    Om de bezoekersaantallen te kunnen reguleren adviseren wij u voorafgaand aan uw bezoek online uw entreeticket kopen. U koopt via onze website een kaartje voor de datum waarop u ons wenst te bezoeken.

    Heeft u online een entreeticket gekocht, maar heeft u op de dag van uw geplande komst last van verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius blijft u dan thuis! Alleen op deze manier kunnen wij bijdragen aan de bestrijding van het Corona virus.

  • Welke RIVM maatregelen hanteert Hof van Eckberge +

    Klik hier voor de RIVM-maatregelen die Hof van Eckberge hanteert.

  • Ik heb een jaarabonnement +

    In verband met onze sluiting zijn de jaarabonnementen tijdelijk niet bruikbaar geweest. Om onze jaarkaarthouders hierin tegemoet te komen hebben wij besloten om de einddatum van alle jaarkaarten met 2 maanden te verlengen. Dit houdt concreet in dat de einddatum van het abonnement nu twee maand is na de datum die op het abonnement vermeld staat. Voorbeeld: huidige einddatum 31 mei 2020 wordt 31 juli 2020.

  • Ik heb een voucher van COOP Borculo +

    De kaartjes van COOP Borculo zijn niet meer geldig. De inlevertermijn van de vouchers is per 4 juli 2020 verstreken.

  • Ik heb een voucher van Plus Eibergen +

    De kaartjes van Plus Eibergen zijn niet meer geldig. De inlevertermijn van de vouchers is per 4 juli 2020 verstreken.

  • Ik heb een voucher van Henk Pen +

    De kaartjes van Henk Pen zijn niet meer geldig. De inlevertermijn van de vouchers is per 4 juli 2020 verstreken.

  • Ik heb een voucher van Werner Winters +

    De kaartjes van Werner Winters zijn niet meer geldig. De inlevertermijn van de vouchers is per 4 juli 2020 verstreken.

  • Ik heb een voucher van Albert Heijn 2e kaartje gratis +

    Deze actie is inmiddels afgelopen. De vouchers van de Albert Heijn 2e kaartje gratis actie (stickeractie AH uitjes, oorspronkelijk geldig t/m 31 maart 2020) waren inleverbaar van 10 juni t/m 28 juni 2020. Voor inhoudelijke vragen over deze actie kunt u contact opnemen met de AH klantenservice op ah.nl/klantenservice of via 0800-0305(gratis).

  • Ik heb een voucher van Hof van Eckberge zelf +

    De vouchers die door Hof van Eckberge zelf zijn uitgegeven zijn op dit moment nog niet geldig. Het gaat hierbij om de vrijkaartjes voor 1 persoon, de terugkombonnen van de schoolreisjes en de vouchers van het Hof van Eckberge Rad. U kunt deze vouchers vanaf 6 juli weer verzilveren/inleveren. Hiervoor kunt u de optie "gratis entree/Eintritt voucher" selecteren in onze ticketkalender. Let op: u dient deze vouchers bij aankomst te overhandigen. Zónder vouchers geldt alsnog de reguliere entreeprijs. Bewaart u de vouchers dus nog even goed de komende tijd.

  • Ik heb een voucher van Alfred's Grill +

    De gratis entree vouchers van Alfred's Grill zijn op dit moment nog niet geldig. U kunt deze vouchers in de periode van 6 juli t/m 30 augustus verzilveren. Hiervoor kunt u de optie "gratis entree/Eintritt voucher" selecteren in onze ticketkalender. Let op: u dient deze vouchers bij aankomst te overhandigen. Zónder vouchers geldt alsnog de reguliere entreeprijs. Bewaart u de vouchers dus nog even goed de komende tijd.

  • Ik heb een voucher van Speeltuinbende +

    De gratis entree vouchers van de Speeltuinbende zijn op dit moment nog niet geldig. Op korte termijn volgt hiervoor een aangepast beleid. Bewaart u de vouchers dus nog even goed de komende tijd.

  • Ik heb een voucher van Veltins/Terborgse Wijncentrale +

    De gratis entree vouchers van Veltins/Terborgse Wijncentrale zijn op dit moment nog niet geldig. U kunt deze vouchers vanaf 6 juli weer verzilveren/inleveren. Hiervoor kunt u de optie "gratis entree/Eintritt voucher" selecteren in onze ticketkalender. Let op: u dient deze vouchers bij aankomst te overhandigen. Zónder vouchers geldt alsnog de reguliere entreeprijs.

  • Ik heb een voucher van Carwash & Co +

    De kaartjes van Carwash & Co zijn niet meer geldig.

  • Ik heb een voucher van Social deal +

    De inlevertermijn van onze huidige Social Deal actie is verlengd t/m 30 september 2020. Hieronder leest u de werkwijze over het reserveren van de Social Deal vouchers:

    • De vouchers moet u via de Social Deal kalender in de Social Deal app reserveren, dit kan dus NIET via Hof van Eckberge.
    • De vouchers kunt u reserveren in de periode van 3 juni t/m 30 september.
    • Wij zetten (minimaal) 10 plekken per dag open, gaandeweg komende weken zullen we dit op gaan schroeven a.d.h.v. onze beschikbare capaciteit naast de gewone tickets en andere acties.
    • De voucher biedt géén vaste zitplaats binnen of buiten, u kunt plaats nemen aan tafels / stoelen die op dát moment beschikbaar zijn.
    • U kunt ons op doordeweekse dagen uitsluitend bezoeken in de middag, op de starttijden van de verschillende tijdsvakken die we per dag hebben. In de weekenden en tijdens de zomervakantie kunt u kiezen uit twee aankomsttijden: 10.00 uur of 14.00 uur.
    • Heeft u vragen over de Social Deal vouchers of het reserveren hiervan dan kunt u terecht bij de Helpdesk van Social Deal 088-2050505.
  • Ik heb een clubkaart van FC Twente +

    Leden van de Kidsclub en de Young Reds van FC Twente ontvangen met de specials actiecode van FC Twente 10% korting op onze online tickets. De actie is uitsluitend geldig bij aankoop van online tickets én geldig van 5 juli t/m 30 augustus. Ter controle vragen wij u bij aankomst de clubkaart te tonen bij onze receptie.

  • 1

Wat zoek je?

Bekijk ook snel

Nieuw!
Nieuwe plattegrond

Binnen en buiten volop activiteiten en plezier!