Wij houden ons bij Hof van Eckberge volledig aan de opgelegde maatregelen van de overheid en het RIVM en verplichten ook onze gasten zich hieraan te houden.

Helaas is Hof van Eckberge van 19-12-2021 t/m 25-01-2022 gesloten.

  • Ik had al tickets gekocht voor een datum in de lockdown, wat nu?

    Iedereen die tickets had gekocht voor de periode waarin wij verplicht gesloten zijn heeft van ons een e-mail ontvangen met daarin informatie over de nieuwe geldigheid van de reeds aangekochte tickets.

  • Lockdown: hoe zit het met de geldigheid van mijn abonnement(en)?

    De geldigheid van jaarabonnementen wordt automatisch verlengd met de periode dat Hof van Eckberge gesloten is.

  • Krijgt Hof van Eckberge voldoende steun tijdens de lockdown?

    We doen er alles aan om onze kosten te minimaliseren en maken gebruik van de steunmaatregelen van de overheid. Door een lagere personeelsbezetting zijn we telefonisch slechter bereikbaar. Neem contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina.

    Wil je ons steunen tijdens de lockdown? Adopteer een dier of doneer een voerpakket!

    Uiteraard zorgen onze dierverzorgers goed voor de dieren gedurende de sluiting van het park.

  • Hoe werkt een bezoek aan Hof van Eckberge vanaf 26 november 2021?

    Hof van Eckberge is gesloten t/m 14-01-2022.

    QR-code

    Vanaf 26 november is het voor horecagelegenheden en pret/dierenparken verplicht om bij binnenkomst bij álle gasten vanaf 13 jaar om een QR-code (uit de corona-check app) én bijbehorend paspoort en/of ID-kaart te controleren. Gezien de combinatie van dierentuin, speeltuin, belevingspark én restaurant zijn wij genoodzaakt (en verplicht) om dit beleid te hanteren. Deze QR-code dient bij aankomst getoond te worden en bestaat uit één van onderstaande bewijzen:

    • Een geldig vaccinatiebewijs
    • Een geldig negatief testbewijs (testuitslag is maximaal 24 uur geldig)
    • Een geldig herstelbewijs
    Bij aankomst dient de QR-code uit de corona-check app getoond te worden. Let op: dit mag geen screenshot zijn. Wij scannen de code en vervolgens kun je bij onze receptie de gekochte entreetickets óf reserveringsnaam doorgeven. Gasten zónder geldige QR-code mogen wij helaas geen toegang geven tot ons park.

    Heb je geen smartphone óf ben je om een andere reden niet in de gelegenheid om een QR-code in de app te tonen, dan kun je deze opvragen en uitprinten via coronacheck.nl/nl/print.

    Heb je vragen over bovenstaande, neem dan contact met ons op.

    Afstand

    Vanaf 26 november is het verplicht om binnen én buiten 1,5 meter afstand te bewaren van andere bezoekers. Onze tafels staan op voldoende afstand en we vragen je om proactief mee te werken aan deze maatregel. Houdt 1,5 meter afstand van bezoekers én onze medewerkers.

    Mondkapje

    Vanaf 26 november dient bij beweging in de binnenruimte een mondkapje te worden gedragen. Dit geldt zowel voor een toiletbezoek, een verplaatsing binnen ons restaurant en het gebruik van onze selfservice-lijn.

    Hof van Eckberge is nog tot maximaal 17:00 uur geopend.

  • Moet ik een corona QR-code laten zien bij binnenkomst?

    Vanaf 26 november is het voor horecagelegenheden en pret/dierenparken verplicht om bij binnenkomst bij álle gasten vanaf 13 jaar om een QR-code (uit de corona-check app) én bijbehorend paspoort en/of ID-kaart te controleren. Gezien de combinatie van dierentuin, speeltuin, belevingspark én restaurant zijn wij genoodzaakt (en verplicht) om dit beleid te hanteren. Deze QR-code dient bij aankomst getoond te worden en bestaat uit één van onderstaande bewijzen:

    • Een geldig vaccinatiebewijs
    • Een geldig negatief testbewijs (testuitslag is maximaal 24 uur geldig)
    • Een geldig herstelbewijs
    Bij aankomst dient de QR-code uit de corona-check app getoond te worden. Let op: dit mag geen screenshot zijn. Wij scannen de code en vervolgens kun je bij onze receptie de gekochte entreetickets óf reserveringsnaam doorgeven. Gasten zónder geldige QR-code mogen wij helaas geen toegang geven tot ons park.

    Heb je geen smartphone óf ben je om een andere reden niet in de gelegenheid om een QR-code in de app te tonen, dan kun je deze opvragen en uitprinten via coronacheck.nl/nl/print/.

    Heb je vragen over bovenstaande, neem dan contact met ons op.

  • Moet ik een mondkapje dragen?

    Vanaf 26 november dient bij beweging in de binnenruimte een mondkapje te worden gedragen. Dit geldt zowel voor een toiletbezoek, een verplaatsing binnen ons restaurant en het gebruik van onze selfservice-lijn.

  • Er zijn gasten in mijn gezelschap die geen vaccinnatiebewijs hebben, mogen zij wel komen?

    Iedere gast dient bij aankomst een geldig vaccinnatiebewijs, testbewijs óf een herstelbewijs te kunnen tonen. Dat mag in de corona-check app óf op papier. Een uitgeprinte QR-code kan opgevraagd worden via coronacheck.nl/nl/print/.

    Mochten gasten uit het gezelschap niet gevaccineerd zijn, dan kunnen zij met een negatieve test (niet ouder dan 24 uur) óf een herstelbewijs Hof van Eckberge bezoeken. Een testafspraak inplannen kan (kosteloos) via testenvoortoegang.org.

    We begrijpen dat dit lastige situaties kan veroorzaken. Als bedrijf in de horeca-sector zijn we verplicht om dit beleid te hanteren. We hopen dat je begrip hebt voor deze situatie en onze collega’s een potentiële discussie bespaart. Wij kunnen niet anders dan het opgelegde beleid uit- en doorvoeren.

  • Gaat Kerst 2021 nog door bij Hof van Eckberge?

    Helaas is Hof van Eckberge van 19-12-2021 t/m 14-01-2022 gesloten. In 2021 zijn wij dus wederom gesloten tijdens de Kerst.

  • Ik heb geen geldig vaccinnatiebewijs, testbewijs of herstelbewijs, mag ik dan naar binnen?

    Je kunt Hof van Eckberge uitsluitend bezoeken met een geldig vaccinnatiebewijs, testbewijs of herstelbewijs. Ben je niet in het bezit van één van bovenstaande bewijzen, dan kun je – tot een eventuele verandering in het beleid – Hof van Eckberge niet bezoeken.

    We begrijpen dat dit lastige situaties kan veroorzaken. Als bedrijf in de horeca-sector zijn we verplicht om dit beleid te hanteren. We hopen dat je begrip hebt voor deze situatie en onze collega’s een potentiële discussie bespaart. Wij kunnen niet anders dan het opgelegde beleid uit- en doorvoeren.

  • Ik heb geen smartphone of digitale QR-code uit de corona-check app, wat nu?

    Heb je geen smartphone óf ben je om een andere reden niet in de gelegenheid om een QR-code in de app te tonen, dan kun je deze opvragen en uitprinten via coronacheck.nl/nl/print/.

  • Hoe lang is de uitslag van een coronatest een geldig bewijs?

    Je testuitslag is 24 uur geldig. Bekijk alle informatie op www.testenvoortoegang.org.

  • Welke ticketsoorten zijn er?

    In onze ticketwebshop vind je de beschikbare ticketsoorten.

    Let op: losse tickets of combi-tickets bieden géén garantie op een zitplek, maar uitsluitend toegang tot ons park. Je kunt zelf een beschikbare zitplek uitzoeken.

    • Onze selfservicebar binnen of buiten is geopend voor gerechten en dranken 'to-go' en het bestellen van dranken en gerechten om te nuttigen aan tafel.
    • Het meenemen van eigen eten en drinken is niet toegestaan.
    Ben je in het bezit van kortingskaarten, vrijkaarten of een clubcaart, klik dan hier voor de meest actuele informatie.
  • Ben ik gegarandeerd van een zitplek als ik een ticket geboekt heb?

    Nee. Tickets bieden toegang tot ons park. Het is niet mogelijk om met losse entreekaarten of combi-tickets een tafel te reserveren. Reserveer je voor één van onze arrangementen dan wordt er wél een tafel voor je gereserveerd.

  • Kan ik ook aan de kassa tickets kopen?

    Ja. Het is weer mogelijk om aan de kassa tickets te kopen. Bij drukte hebben bezoekers die reeds online tickets in de webshop gekocht hebben áltijd voorrang. Let op: vanaf 25 september 2021 is een QR-code uit de corona-check app noodzakelijk. Voor informatie klik op de vragen hier boven.

  • Ik heb een actiecode, hoe kan ik deze invullen op de ticketpagina?

    Alle in de afgelopen jaren vrijgegeven actiecodes zijn intussen verlopen. Uiteraard kun je zonder actiecode de gewenste tickets in de webshop kopen.

    Heb je een Rabobank actiecode gewonnen, dan kun je deze wél invoeren in de webshop.

  • Kan ik een kinderfeestje boeken?

    Je kunt via de website een kinderfeestje reserveren. Beschikbare data zijn aanklikbaar in het reserveringsformulier. Kun je een datum niet aanklikken, dan is Hof van Eckberge volgeboekt of om een andere reden gesloten. Telefonisch reserveren is in dit geval ook niet mogelijk.

  • Kan ik weer reserveren voor het all inclusive buffet?

    Nadere informatie volgt.

  • Zijn er nog tickets beschikbaar?

    Onze ticketwebshop houdt live de capaciteit van ons park bij. Lukt het niet meer om een ticket te boeken voor een bepaald tijdvak, dan zijn alle tickets voor dit moment reeds geboekt.

    Telefonisch kunnen wij je helaas niet verder helpen.

  • Welke RIVM maatregelen hanteert Hof van Eckberge?

    Hieronder treft u de specifieke informatie over onze protocolregels:

    • De veiligheid van onze gasten, medewerkers en leveranciers staan centraal bij deze protocolregels.
    • Bij binnenkomst tonen alle gasten van 13 jaar en ouder een QR-code uit de CoronaCheck-app. Het is van belang om uw ID-kaart of Paspoort gereed te houden, gezien wij verplicht zijn deze te controleren.
    • Indien u óf één van uw gezinsleden verkouden is of griepverschijnselen vertoont, blijf thuis.
    • Hoest en nies altijd in de binnenkant van uw elleboog.
    • U houdt áltijd 1,5 meter afstand tot andere gasten en medewerkers.
    • Voor de ingang staat een zuil met desinfectiemiddel, iedere gast dient voor binnenkomst zijn/haar handen te desinfecteren.
    • U toont per gast uw ticket QR code op uw smartphone, welke wij contactloos vanuit onze receptie scannen. Zorg dat u uw tickets klaar hebt om te tonen bij de ingang, zodat voor u én andere gasten de wachtrij bij de receptie zo kort mogelijk is.
    • U volgt altijd de aanwijzingen en de instructies van ons personeel op.
    • U betaalt zo veel mogelijk contactloos (pin of mobiel).
    • Er zijn duidelijke looproutes binnen en buiten aangegeven en er zijn extra desinfectiepunten geplaatst.
    • Onze toiletspoelingen, zeepdispencers bij de wastafels, kranen én handendrogers zijn allemaal voorzien van een sensor, zodat u deze niet met uw handen aan hoeft te raken.
    • Was na het toiletbezoek altijd grondig uw handen. Wij reinigen continue ons sanitair.
    • Wanneer u zich niet houdt aan de maatregelen en verplichtingen van de overheid dan kan de toegang tot Hof van Eckberge worden ontzegd. Schade die het Hof van Eckberge hierdoor lijdt door uw handelen in strijd met deze regels kan op u worden verhaald. Laten we er met elkaar voor zorgen dat dit niet voorkomt.
  • 1