Wij houden ons bij Hof van Eckberge volledig aan de maatregelen van het RIVM en verplichten ook onze gasten zich hieraan te houden.

U vindt hier specifieke vragen en antwoorden betreffende de aangescherpte Corona maatregelen.

De vragen en antwoorden hieronder gelden weer vanaf donderdag 19 november. Van donderdag 5 november t/m woensdag 18 november is Hof van Eckberge verplicht gesloten.

  • Hoe werkt een dagje uit bij Hof van Eckberge vanaf 19-11-2020?

    In overleg met onze veiligheidsregio zijn vanaf 20 oktober onze binnenspeelstructuren en snoezelruimte ook weer geopend. Tevens kun je ons park buiten bezoeken, bowlen en lasergamen. Onze horeca en keuken binnen blijven gesloten.

    • De hoofdingang en receptie blijven in gebruik. Je betreedt het park via een aangegeven route.
    • Onze toiletgroepen zijn geopend.
    • Bij onze buitenbar zijn verschillende warme en koude dranken, warme en koude versnaperingen, gebak, chips en snoep ‘TO-GO’ verkrijgbaar. Deze kunt u meenemen naar ons buitenterrein. BELANGRIJK: het nuttigen van eigen meegebrachte etenswaren, snoep en/of dranken is zowel binnen als buiten niet toegestaan.
    • In het terrein zijn diverse (overdekte) zitplaatsen.
    • Bij een entreeticket hoort een door ons aangewezen zitplaats binnen (beneden dan wel boven).
    • Binnen mag er géén eten én drinken genuttigd worden.
    • Onze horeca en keuken zijn gesloten.

    Er is een beperkt aantal reguliere entree tickets beschikbaar per tijdvak. Deze zijn uitsluitend verkrijgbaar in onze ticketwebshop: hofvaneckberge.nl/tickets. Wij hanteren de volgende tijdvakken:

    1. Woensdag t/m vrijdag 12:00-16:30 uur.
    2. Zaterdag en zondag 10:00-13:15 uur.
    3. Zaterdag en zondag 13:30-16:45 uur.

    Zijn alle reguliere entreetickets geboekt dan kun je bij ons terecht met ‘Parktickets BUITEN’. Deze zijn uitsluitend verkrijgbaar in onze ticketwebshop: hofvaneckberge.nl/tickets.

  • Welke ticketsoorten zijn er?

    In onze ticketwebshop vind je de beschikbare ticketsoorten. Zijn onze reguliere entreetickets allemaal geboekt, dan kun je nog bij ons terecht met het 'parkticket BUITEN'.

    Parkticket
    • Ticket inclusief aangewezen zitplaats in de binnen-accommodatie beneden of op de verdieping.
    • Buitengebied, belevingspark én dierentuin zijn tevens inbegrepen.
    • Ons restaurant en de horeca binnen zijn gesloten, het nuttigen van eten en drinken is binnen verboden.
    • Bij de buitenbar is een beperkt assortiment aan dranken, gebak, snacks en iets warms verkrijgbaar.
    • Het meenemen van eigen eten en drinken is niet toegestaan.
    • De toiletgroepen zijn geopend.
    • Bowlen en/of lasergamen is mogelijk tegen meerprijs, waarbij slechts één huishouden per baan/spel is toegestaan.
    Parkticket BUITEN € 4,-
    • Dit tekent is beschikbaar indien de reguliere tickets zijn uitverkocht.
    • LET OP: Uitsluitend toegang tot het buitengebied, de dierentuin én de buitenspeelfaciliteiten. Het betreden van het park geschiedt via de hoofdingang van ons park.
    • Je kunt met dit ticket NIET naar onze binnenspeeltuin en ons restaurant, deze zijn vanwege de aangescherpte maatregelen alleen beschikbaarbaar voor gasten met een regulier entreeticket.
    • Neem bij slecht weer een paraplu mee.
    • Bij de buitenbar is een beperkt assortiment aan dranken, gebak, snacks en iets warms verkrijgbaar.
    • Het meenemen van eigen eten en drinken is niet toegestaan.
    • De toiletgroepen zijn geopend.
    • Bowlen en/of lasergamen is mogelijk tegen meerprijs, waarbij slechts één huishouden per baan/spel is toegestaan.
  • Ben ik gegarandeerd van een zitplek als ik een ticket geboekt heb?

    Iedereen met een regulier entreeticket is gegarandeerd van een zitplek. Op volgorde van binnenkomst wordt je ingedeeld in het restaurant op de begane grond, het restaurant op de verdieping of in onze Mi Mundo zaal* (*Mi Mundo is een aparte ruimte zonder zicht op de speelstructuren). De indeling op volgorde van binnenkomst wordt door Hof van Eckberge bepaald, hiervan kan en zal niet af worden geweken.

  • Kan ik ook aan de kassa tickets kopen?

    Nee. In dit stadium van de aangescherpte maatregelen is het uitsluitend mogelijk tickets te boeken via onze webshop. Gasten dienen ons te bezoeken met een ‘reservering’ voor een tijdvak.

  • Ik heb een actiecode, hoe kan ik deze invullen op de ticketpagina?

    Vanwege de strengere maatregelen en zeer beperkte bezoekersaantallen als gevolg van Corona zijn véél actiecodes helaas niet meer geldig (u krijgt dan de melding 'De ingevoerde kortingsbon is incorrect'). U kunt dan uiteraard uw gewenste tickets aankopen echter niet met korting.

  • Kan ik Hof van Eckberge nog bezoeken met een groep?

    De landelijke maatregelen stellen dat groepen niet groter mogen zijn dan 4 personen, tenzij het een huishouden betreft dat bestaat uit meer dan 4 personen. Je kunt Hof van Eckberge dus bezoeken met je eigen huishouden, of met maximaal 4 personen.

  • Kan ik een kinderfeestje boeken?

    Je kunt via de ticketwebshop de beschikbare tickets ('Entreeticket tijdvak' of ‘Parkticket BUITEN’) kopen voor het gewenste aantal kinderen en op die manier een kinderfeestje vormgeven.

  • Kan ik nog reserveren voor het all inclusive buffet?

    Het all inclusive buffet wordt op dit moment niet geserveerd. Je kunt bij ons terecht met tickets uit de ticketwebshop.

  • Zijn er nog tickets beschikbaar?

    Onze ticketwebshop houdt live de capaciteit van ons park bij. Lukt het niet meer om een ticket te boeken voor een bepaald tijdvak, dan zijn alle tickets voor dit moment reeds geboekt.

    Telefonisch kunnen wij je helaas niet verder helpen.

  • Moet ik een mondkapje dragen?

    We adviseren je dringend een mondkapje te dragen in de publieke binnenruimtes. Hieronder vallen:

    • Het entreegebied en de looproute van de receptie tot de ingang van het park
    • In en rond de toiletgroepen
    • De bowlingbanen
    • De lasergamejungle
    • Tijdens contactmomenten met onze medewerkers.

    We adviseren je tevens een mondkapje te dragen tijdens het bestellen van ‘TO-GO’-producten bij onze selfservice-bar buiten.

  • Welke RIVM maatregelen hanteert Hof van Eckberge?

    Hieronder treft u de specifieke informatie over onze protocolregels:

    • De veiligheid van onze gasten, medewerkers en leveranciers staan centraal bij deze protocolregels.
    • Indien u óf één van uw gezinsleden verkouden is of griepverschijnselen vertoont, blijf thuis.
    • Hoest en nies altijd in de binnenkant van uw elleboog.
    • U houdt áltijd 1,5 meter afstand tot andere gasten en medewerkers.
    • U koopt voorafgaand uw (Combi-)ticket via www.hofvaneckberge.nl/tickets. Zonder reservering is het niet mogelijk om Hof van Eckberge te bezoeken.
    • Voor de ingang staat een zuil met desinfectiemiddel, iedere gast dient voor binnenkomst zijn/haar handen te desinfecteren.
    • U toont per gast uw ticket QR code op uw smartphone, welke wij contactloos vanuit onze receptie scannen. Zorg dat u uw tickets klaar hebt om te tonen bij de ingang, zodat voor u én andere gasten de wachtrij bij de receptie zo kort mogelijk is.
    • U volgt altijd de aanwijzingen en de instructies van ons personeel op.
    • U betaalt zo veel mogelijk contactloos (pin of mobiel).
    • Er zijn duidelijke looproutes binnen en buiten aangegeven en er zijn extra desinfectiepunten geplaatst.
    • Onze toiletspoelingen, zeepdispencers bij de wastafels, kranen én handendrogers zijn allemaal voorzien van een sensor, zodat u deze niet met uw handen aan hoeft te raken.
    • Was na het toiletbezoek altijd grondig uw handen. Wij reinigen continue ons sanitair.
    • Wanneer u zich niet houdt aan de maatregelen en verplichtingen van de overheid dan kan de toegang tot Hof van Eckberge worden ontzegd. Schade die het Hof van Eckberge hierdoor lijdt door uw handelen in strijd met deze regels kan op u worden verhaald. Laten we er met elkaar voor zorgen dat dit niet voorkomt.
  • 1