Wij houden ons bij Hof van Eckberge volledig aan de opgelegde maatregelen van de overheid en het RIVM en verplichten ook onze gasten zich hieraan te houden.

  • Hoe werkt een bezoek aan Hof van Eckberge vanaf 25 februari 2022?

    Vanaf 25 februari 2022 gelden geen beperkingen meer bij Hof van Eckberge

    Het controleren van de QR-code vervalt, de mondkapjesplicht is reeds vervallen en het houden van 1,5 meter afstand is niet langer noodzakelijk.

    We vragen je respectvol om te gaan met gasten die wél een mondkapje dragen of afstand wensen te houden.

  • Moet ik een corona QR-code laten zien bij binnenkomst?

    Vanaf 25 februari is het niet langer nodig een QR-code uit de corona-checkapp te tonen bij binnenkomst.

  • Moet ik een mondkapje dragen?

    Vanaf 17 februari vervalt - na toegang met een geldige corona-QR - de mondkapjesplicht. Ook tijdens beweging in de binnenruimte is een mondkapje niet meer noodzakelijk.

  • Ik had al tickets gekocht voor een datum in de lockdown, wat nu?

    Iedereen die tickets had gekocht voor de periode waarin wij verplicht gesloten zijn heeft van ons een e-mail ontvangen met daarin informatie over de nieuwe geldigheid van de reeds aangekochte tickets.

    Zoals beschreven in deze e-mail kun je ons in een reactie laten weten wanneer je ons wenst te bezoeken. Wij zorgen dat het personenaantal waarmee je komt van de beschikbare tickets wordt afgetrokken, zodat er onze maximale capaciteit niet overschrijden. Let op: bericht ons op tijd. Het kan zijn dat we reeds volgeboekt zijn.

  • Hoe zit het met de geldigheid van mijn abonnement(en)?

    De geldigheid van jaarabonnementen wordt automatisch verlengd met de periode dat Hof van Eckberge gesloten is geweest.

    Heb je vóór de lockdown een abonnement aangeschaft en kom je in aanmerking voor een verlenging, dan brengen we je hiervan via e-mail op de hoogte.

  • Er zijn gasten in mijn gezelschap die geen vaccinnatiebewijs hebben, mogen zij wel komen?

    Vanaf 25 februari 2022 is het niet langer nodig om een geldige QR-code te tonen bij binnenkomst.

  • Gaat Pasen 2022 wel door bij Hof van Eckberge?

    Je kunt op dit moment weer boeken voor Pasen 2022. Klik hier voor alle informatie en het reserveringsformulier.

  • Ik heb geen geldig vaccinnatiebewijs, testbewijs of herstelbewijs, mag ik dan naar binnen?

    Vanaf 25 februari 2022 is het niet langer nodig om een geldige QR-code uit de corona-checkapp te tonen bij binnenkomst.

  • Kan ik ook aan de kassa tickets kopen?

    Het is vanaf 17 februari ook mogelijk om tickets aan de kassa te kopen. Bij drukte hebben gasten met online-tickets voorrang op gasten zonder vooraf gekochte tickets. Tickets in de ticketwebshop zijn €0,50 cent goedkoper dan aan de kassa.

  • Welke ticketsoorten zijn er?

    In onze ticketwebshop vind je de beschikbare ticketsoorten.

    Let op: losse tickets of combi-tickets bieden géén garantie op een zitplek, maar uitsluitend toegang tot ons park. Je kunt zelf een beschikbare zitplek uitzoeken.

    • Onze selfservicebar binnen of buiten is geopend voor gerechten en dranken 'to-go' en het bestellen van dranken en gerechten om te nuttigen aan tafel.
    • Het meenemen van eigen eten en drinken is niet toegestaan.
    Ben je in het bezit van kortingskaarten, vrijkaarten of een clubcaart, klik dan hier voor de meest actuele informatie.
  • Ben ik gegarandeerd van een zitplek als ik een ticket geboekt heb?

    Nee. Tickets bieden toegang tot ons park. Het is niet mogelijk om met losse entreekaarten of combi-tickets een tafel te reserveren. Reserveer je voor één van onze arrangementen dan wordt er wél een tafel voor je gereserveerd.

  • Ik heb een actiecode, hoe kan ik deze invullen op de ticketpagina?

    Alle in de afgelopen jaren vrijgegeven actiecodes zijn intussen verlopen. Uiteraard kun je zonder actiecode de gewenste tickets in de webshop kopen.

    Heb je een Rabobank actiecode gewonnen, dan kun je deze wél invoeren in de webshop.

  • Kan ik een kinderfeestje boeken?

    Je kunt via de website een kinderfeestje reserveren. Beschikbare data zijn aanklikbaar in het reserveringsformulier. Kun je een datum niet aanklikken, dan is Hof van Eckberge volgeboekt of om een andere reden gesloten. Telefonisch reserveren is in dit geval ook niet mogelijk.

  • Kan ik weer reserveren voor het all inclusive buffet?

    Vanaf 12 maart kun je weer genieten van onze all-incusive arrangementen. Klik hier voor alle informatie en arrangementen.

  • Zijn er nog tickets beschikbaar?

    Onze ticketwebshop houdt live de capaciteit van ons park bij. Lukt het niet meer om een ticket te boeken voor een bepaald tijdvak, dan zijn alle tickets voor dit moment reeds geboekt.

    Telefonisch kunnen wij je helaas niet verder helpen.

  • Welke RIVM maatregelen hanteert Hof van Eckberge?

    Hieronder treft u de specifieke informatie over onze protocolregels:

    • De veiligheid van onze gasten, medewerkers en leveranciers staan centraal bij deze protocolregels.
    • Indien u óf één van uw gezinsleden verkouden is of griepverschijnselen vertoont, blijf thuis.
    • Hoest en nies altijd in de binnenkant van uw elleboog.
    • Voor de ingang staat een zuil met desinfectiemiddel, iedere gast dient voor binnenkomst zijn/haar handen te desinfecteren.
    • U toont per gast uw ticket QR code op uw smartphone, welke wij contactloos vanuit onze receptie scannen. Zorg dat u uw tickets klaar hebt om te tonen bij de ingang, zodat voor u én andere gasten de wachtrij bij de receptie zo kort mogelijk is.
    • U volgt altijd de aanwijzingen en de instructies van ons personeel op.
    • U betaalt zo veel mogelijk contactloos (pin of mobiel).
    • Onze toiletspoelingen, zeepdispencers bij de wastafels, kranen én handendrogers zijn allemaal voorzien van een sensor, zodat u deze niet met uw handen aan hoeft te raken.
    • Was na het toiletbezoek altijd grondig uw handen. Wij reinigen continue ons sanitair.
    • Wanneer u zich niet houdt aan de maatregelen en verplichtingen van de overheid dan kan de toegang tot Hof van Eckberge worden ontzegd. Schade die het Hof van Eckberge hierdoor lijdt door uw handelen in strijd met deze regels kan op u worden verhaald. Laten we er met elkaar voor zorgen dat dit niet voorkomt.
  • 1